PAPYRUS
გაკვეთილის გეგმის მოკლე აღწერა
თარიღი
|
15.04.2013
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
ლია ლომსაძე
|
საგანი
|
ინგლისური ენა
|
დონე
|
დ IV (VI კლასი)
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
18
|
თემის სახელწოდება
|
დიადი გამოგონებები - პაპირუსი
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
|
მოსწავლეებმა შეიძინონ:
· ლინგვისტური კომპეტენცია,
· მართლწერისა და მართლმეტყველების საბაზისო ნორმების ცოდნა;
· უცხოენოვანი ქვეყნების კულტურის შესახებ ინფორმაცია;
· სამეტყველო უნარ-ჩვევები;
· საკომუნიკაციო , სოციალური უნარ-ჩვევები,
· არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი
· ინტერესი უცხო სამყაროს მიმართ;
|
სწავლის შედეგები
|
· შეეძლებათ არგუმენტირებული მსჯელობა ამა თუ იმ აღმოჩენის უპირატესობაზე უცხ.დ.IV.17.
· ინტერაქციაში გამოიყენებენ გრამატიკულ ერთეულს (შედარების ხარისხებს, ნამყო დრო) უცხ.დ.IV.18.
· გაიღრმავებენ გეოგრაფიულ, ისტორიულ ცოდნას უცხ.დ.IV.20.
· გამოიყენებენ სოციალურ უნარებს ჯგუფური და წყვილური მუშაობისთვის უცხ.დ.IV.25.
· მოისმენენ და გაიგებენ მცირე ზომის ვიდეო ფილმს, გაივარჯიშებენ მოსმენის უნარ-ჩვევების გამოყენებაზე უცხ.დ.IV.3
· გაიუმჯობესებენ წერის უნარ-ჩვევებს უცხ.დ.IV.12.
· ჩამოუყალიბდებათ დამოკიდებულება ამა თუ იმ აღმოჩენის მიმართ
|
მიმდინარეობა
(აქტივობა და დრო)
|
I ფაზა - მოლოდინების განსაზღვრა
· განვლილი მასალის (გამოგონებები) გამეორება . ტექსტს გაიხსენებენ მასწავლებლის კითხვებზე პასუხებით (ხანგძლივობა - 5-7წთ. )
· გეოგრაფიული ცოდნის შემოწმება-გაღრმავება რუკის
მეშვეობით (1-2 წთ)
II ფაზა - ცოდნის კონსტრუირება
· ვიდეოს ყურება (2 წთ.)
· ყურების შემდგომი სავარჯიშოები (სურათების დაწყობა თანამიმდევრობით, ფრაზების მისადაგება სურათებთან, მოსმენილი ტექსტის რეპროდუქცია, პასუხების შემოწმება. საჭიროების შემთხვევაში შეცდომის განხილვა) (15 წთ)
III ფაზა - გამთლიანება
· დისკუსია „ უპირატესი აღმოჩენა“ (10 წთ)
· გუნდების შეფასება რუბრიკით (2 წთ)
· საშინაო დავალების მიცემა-ახსნა (2 წთ)
· სათადარიგო აქტივობა-შეჯიბრი - “Knots and Crosses”
|
შეფასება
|
მიმდინარე-განმსაზღვრელი :
· ლექსიკური ცოდნა
· გრამატიკული ცოდნა
· გამოთქმა
· ლექსიკური და გრამატიკული უნარ-ჩვევები (ცოდნის კონტექსტში გამოყენება)
· მოსმენა-გაგება
· ზეპირი კომუნიკაცია (ინტერაქცია, გაბმული ლაპარაკი, ზეპირი გამოსვლები)
· წერითი კომუნიკაცია
· შემოქმედებითობა
· გაკვეთილზე ჩართულობა
· თანამშრომლობა ჯგუფური და წყვილური მუშაობისას
|
რესურსები
|
კომპიუტერი, პროექტორი, სლაიდ შოუ, თაბახის ფურცლები სავარჯიშოებით, შეფასების რუბრიკა
|
ინფორმაციის წყარო
(ნაბეჭდი, ელექტრონული და სხვ.)
|
ეროვნული სასწავლო გეგმა; ინგლისური ენის სახელმძღვანელო “English World 4”, ვებგვერდი YouTube
|
Worksheet
Activity 1 Put the pictures in order
Activity 2 Match the phrases with the pictures
1. Press with heavy stones ____
2. Go to the river ____
3. Cut the green part off ____
4. Place the long thin pieces in a box ____
5. Cover the papyrus with a piece of cloth ____
6. Cut the reeds into short pieces ____
7. Use for writing and drawing ____
8. Cut the white part into long, thin pieces ____
Activity 3 Make sentences using the phrases in Activity 3
How Egyptians made papyrus
First,________________________________________________________________
_______________________________________________________________
Next,___________________________________________________________
________________________________________________________________
Then,______________________________________________________________
__________________________________________________________________
Finally,_____________________________________________________________
___________________________________________________________________
Activity 4 Topic for discussion
Which invention is the most important
Start with the phrases:
I think / To my mind / To me
Homework
The most important invention ever
Ø When was it invented
Ø Who invented it
Ø How does it work
Ø Why do you think it’s so important
Ø Why do you think it’s so important
ტუტანხამონის საგანძური
გაკვეთილის გეგმის მოკლე
აღწერა
თარიღი
|
11.02.2014
|
მასწავლებლის
სახელი და გვარი
|
ლია ლომსაძე
|
საგანი
|
ინგლისური ენა
|
დონე
|
დ V
(VII კლასი)
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
18
|
თემის სახელწოდება
|
ღირშესანიშნაობები - ტუტანხამონი
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
|
მოსწავლეებმა შეიძინონ:
·
ლინგვისტური კომპეტენცია,
·
მართლწერისა
და მართლმეტყველების საბაზისო ნორმების ცოდნა;
·
უცხოენოვანი ქვეყნების კულტურის შესახებ ინფორმაცია;
·
სამეტყველო უნარ-ჩვევები;
·
საკომუნიკაციო , სოციალური უნარ-ჩვევები,
·
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი
·
ინტერესი უცხო
სამყაროს მიმართ;
|
სწავლის შედეგები
|
·
შეეძლებათ
არგუმენტირებული მსჯელობა
ამა თუ იმ აღმოჩენის უპირატესობაზე უცხ.დ.IV.17.
·
ინტერაქციაში გამოიყენებენ გრამატიკულ ერთეულს
(შედარების ხარისხებს, აწმყო/ნამყო დრო)
უცხ.დ.IV.18.
·
გაიღრმავებენ გეოგრაფიულ, ისტორიულ ცოდნას უცხ.დ.IV.20.
·
გამოიყენებენ სოციალურ უნარებს ჯგუფური და
წყვილური მუშაობისთვის უცხ.დ.IV.25.
·
მოისმენენ და გაიგებენ მცირე ზომის ვიდეო ფილმს, გაივარჯიშებენ მოსმენის უნარ-ჩვევების
გამოყენებაზე უცხ.დ.IV.3
·
გაიუმჯობესებენ
წერის უნარ-ჩვევებს
უცხ.დ.IV.12.
·
ჩამოუყალიბდებათ დამოკიდებულება ამა თუ იმ
აღმოჩენის მიმართ
|
მიმდინარეობა
(აქტივობა და
დრო)
|
I ფაზა - მოლოდინების განსაზღვრა
·
გასცემენ პასუხს კითხვებზე:
Ø თუ
წვევიან მსოლიოს სხვადასხვა ქვეყნებს?
Ø რა
ღირშესანიშნაობები უნახავთ?
Ø რომელ
ქვეყანას ეწვეოდნენ, არჩევანი რომ ჰქონდეთ?
·
შეეცდებიან
გაიხსენონ, რა იციან ტუტანხამონის შესახებ (ხანგძლივობა
- 5-10 წთ. )
II ფაზა
- ცოდნის
კონსტრუირება
·
აქტივობა
მოსმენის წინ:
მოცემული სიტყვების
სიიდან ხაზი გაუსვან მათ, რომლებიც, მათი არით, გამოყენებული იქნება ვიდეოში.
საჭიროების შემთხვევაში დააზუსტონ მათი მნიშვნელობები(3 წთ.)
·
აქტივობა მოსმენის დროს:
შემოხაზონ ის სიტყვები, რომლებიც მოისმინეს (5 წთ)
·
აქტივობა მოსმენის შემდგომ:
ჭეშმარიტია/მცდარია (ფაქტობრივი ინფორმაციის
გაგების შესამოწმებლად)
გადასამოწმებლად შესაძლებელია განმეორებითი
მოსმენა (5-10 წთ)
III ფაზა - გამთლიანება
·
გასცემენ პასუხს კითხვებზე, მათი აზრით
(ანალიტიკური აზროვნებისთვის):
Ø იყო თუ არა
არქეოლოგის სიკვდილი უბედური შემთხვევა?
Ø რა ნივთები
იქნა აღმჩენილი?
Ø სად ინახება
ეს საგანძზური ახლა?
Ø რატომ არის ეს
აღმოჩენა მნიშვნელოვანი? (10 წთ)
·
პასუხების დემონსტრირება (5წთ)
·
საშინაო დავალება: მოიძიონ პასუხები ამ კითხვებზე სხვადასხვა
მედია საშუალებებით
·
სათადარიგო აქტივობა-შეჯიბრი - “Knots and Crosses”
|
შეფასება
|
მიმდინარე-განმსაზღვრელი :
·
ლექსიკური ცოდნა
·
გრამატიკული ცოდნა
·
გამოთქმა
·
ლექსიკური და გრამატიკული უნარ-ჩვევები (ცოდნის კონტექსტში
გამოყენება)
·
მოსმენა-გაგება
·
ზეპირი კომუნიკაცია (ინტერაქცია, გაბმული ლაპარაკი, ზეპირი
გამოსვლები)
·
წერითი კომუნიკაცია
·
შემოქმედებითობა
·
გაკვეთილზე ჩართულობა
·
თანამშრომლობა ჯგუფური და წყვილური მუშაობისას
|
რესურსები
|
ინტერნეტი, კომპიუტერი, პროექტორი, სლაიდ შოუ, თაბახის ფურცლები სავარჯიშოებით,
შეფასების რუბრიკა
|
ინფორმაციის წყარო
(ნაბეჭდი, ელექტრონული
და სხვ.)
|
ეროვნული
სასწავლო გეგმა;
ინგლისური
ენის სახელმძღვანელო “New
Inspiration 1”,
ვებგვერდი
YouTube - Tut’s treasures
|
The Treasures of
Tutankhamun
Worksheet
Activity 1. Underline the words that you may hear
Famous Boy-king The
greatest find Artifacts Solid
gold Tomb
Grave
robbers Mysterious Egyptologists Great
grandfather Mosquito
bite
Blood
poisoning Dead Curse
of the pharaohs Beloved
dog Spooky
Life
story Castle
Activity 2. Are these statements true or false? Correct
the false sentences
Today
the Tutankhamun’s treasures are famous world-wide ____
He
died at the age of 9 ____
For
more than 5000 years Tutankhamun lay in his tomb almost forgotten ____
Archeologists
made the greatest find of the 20th century in January, 1972 ____
They
found more than 5000 artifacts ____
When
the archeologists found the tomb it had already been robbed ____
Lord
Carnarvon died in his castle in south England ____
He
died of a mosquito bite ____
Exactly
the same time his beloved dog suddenly died ____
Activity 3.
Answer the questions
Do
you think that the death of Lord Carnarvon was just an accident?
___________________________________________________________________________
What
artifacts do you think were found?
___________________________________________________________________________
Where
do you think the treasures of Tutankhamun are now?
___________________________________________________________________________
Why do you think this discovery is
important?
___________________________________________________________________________
No comments:
Post a Comment